fb in  mail077 32 69 400     
Alleen een goede loonstrook is niet voldoende. In uw personeels- en salarisadministratie moeten meer processen en gegevens vastliggen. De tijd van papier en volle ordners is langzaam maar zeker voorbij! Met Personeel & Salaris Online hebt u een gebruiksvriendelijke en complete oplossing. Het pakket heeft alle functies die je nodig hebt. Van alleen salarisdocumenten benaderen tot een volledig personeelsinformatiesysteem. Het pakket is heel gebruiksvriendelijk. Als je belangrijke gegevens invult zoals een bankrekeningnummer of BSN-nummer, controleert het systeem direct of de ingevoerde gegevens juist zijn. Efficiënt, tijdbesparend en actueel. U hebt overzicht en controle en bepaalt samen met ons welke taken u zelf uitvoert en wat u aan uw ons overlaat.

Uw voordelen:
  • Met Personeel & Salaris Online kun je ook gebruik maken van het digitale personeelsdossier. Hierin zijn alle salarisdocumenten terug te vinden. Je kunt ook  zelf personeelsdocumenten toevoegen aan medewerkers zodat de gehele administratie digitaal wordt bewaard.
  • Flexibel en online samenwerken met uw accountant waarbij u laagdrempelige navigatie en gebruiksgemak ervaart.
  • In het pakket worden standaard diverse overzichten aangemaakt. De overzichten bestaan uit managementinformatie (bedrijfsdashboard) en signaleringslijsten (bijvoorbeeld einddatum arbeidsovereenkomsten, verjaardagen en jubilea). Ook kun je diverse signaleringen per e-mail ontvangen ter herinnering. Deze informatie is eenvoudig naar Excel of PDF te exporteren.
  • Medewerkers kunnen de salarisstroken zelf online bekijken. Zij kunnen inloggen om zo op een veilige manier toegang te krijgen tot een voor hen beschikbaar gesteld gedeelte. Indien je gebruik maakt van het digitale archief kun je er ook voor kiezen bepaalde documenten zoals arbeidsovereenkomsten zichtbaar te maken voor de desbetreffende medewerker.
  • In één oogopslag de status van openstaande mutaties inzien. Dat bespaart u telefonische navraag bij uw accountant. Mutaties kunt u zelf invoeren, wanneer u dat schikt. Dat voorkomt fouten én bespaart werk.
  • Met de vooraf ingevulde contractgegevens kunnen nieuwe medewerkers gemakkelijk worden ingevoerd.
  • U hebt online inzicht in de declaraties van uw medewerkers.
  • Met dit pakket heb je 24/7 online toegang tot alle gegevens in je salarisadministratie.

Abonnement Personeel en Salaris Online

Personeel en Salaris Online is geheel op uw wensen af te stemmen. Standaard bieden wij 3 abonnementen.

1. Expert:
Je verzorgt de salarisadministratie helemaal zelf binnen Personeel en Salaris Online
  • Zelf online verwerken van salarissen
  • Geen investering in software
  • Software voldoet altijd aan de wet- en regelgeving. Je hoeft hier zelf géén wijzigingen in aan te brengen
  • Online toegang tot stroken
  • Medewerker kan online stroken en jaaropgave bekijken
  • Online personeelsinformatiesysteem
Optioneel:
  • Ondersteuning door Schreurs Accountants & Adviseurs
  • MSS/ESS

2. Basis+:
Je voert zelf mutaties online in en Schreurs Accountants & Adviseurs verzorgt de salarisverwerking
  • Online salarisadministratie
  • Zelf invoeren van (maandelijkse) mutaties en in- en uitdienstmeldingen
  • Schreurs Accountants & Adviseurs verwerkt en controleert de salarisgegevens
  • Schreurs Accountants & Adviseurs verzorgt de loonaangifte
  • Online toegang tot stroken, jaaropgave, journaalpost en SEPA betaalbestand
  • Medewerkers online toegang tot stroken en jaaropgave
  • Online personeelsinformatiesysteem
Optioneel:
3. Basis:
De salarisadministratie besteed je volledig uit aan Schreurs Accountants & Adviseurs
  • Schreurs Accountants & Adviseurs voert de (maandelijkse) mutaties in en verzorgt de in- en uitdienstmeldingen
  • Schreurs Accountants & Adviseurs verwerkt en controleert de salarisgegevens
  • Schreurs Accountants & Adviseurs verzorgt de loonaangifte
  • Altijd online toegang tot stroken, jaaropgaven, journaalpost en SEPA betaalbestand
Optioneel:

Ik wil meer informatie

  1. Ongeldige invoer
  2. Ongeldige invoer
  3. Ongeldige invoer
  4. Ongeldige invoer

NIEUWS

  • Fiscale eindejaarstips 17-11-2017

    Het einde van het jaar is in zicht. Dit is een goed moment om uw fiscale koers voor 2018 te...

    Lees meer...

Spoorstraat 2
5931 PT Tegelen

T 077 - 32 69 400
F 077 - 32 69 405

info@swaccountants.nl 
logo2


Efficiënt samenwerken

© 2017. Realisatie: Seogi