fb in  mail077 32 69 400     
Door de complexe regelgeving is het voeren van de salarisadministratie voor veel ondernemers geen prettige bezigheid. En toch moet het zorgvuldig en ook tijdig gebeuren. Om te voorkomen dat u achteraf vragen krijgt van uw medewerkers over verschillen maar ook om verrassingen te voorkomen bij toekomstige controles door de Belastingdienst en Bedrijfsverenigingen. Schreurs Accountants & Adviseurs B.V. heeft haar eigen afdeling salarisadministratie, welke zorg draagt voor de periodieke verwerking van de lonen en salarissen en jaarafsluiting. Hiermee kunnen wij u ontlasten op het gebied van salarisadministratie, zodat u zich kunt bezighouden met uw core-business. Tevens bieden wij u een online totaal oplossing voor uw salaris en personeelsadministratie. De werkzaamheden passen wij aan, aan uw wensen zodat u voldoende betrokken blijft bij het proces en u zelf kunt aangeven hoever u deze werkzaamheden wilt uitbesteden.

Hieronder hebben wij een korte opsomming gemaakt van onze diensten.
  • Het maken van salarisstroken ten behoeve van uw werknemers;
  • Het verzenden van salarisstroken ten behoeve van uw werknemers.
  • Het maken van kopie salarisstroken voor uw eigen administratie;
  • Het maken van een betaaloverzicht van de netto lonen;
  • Het aanleveren van een betaalbestand voor internetbankieren;
  • Het aanleveren van de loonjournaalpost, waarbij ook mogelijkheden bestaan dat deze journaalpost rechtstreeks in uw administratie kan worden ingelezen;
  • Het maken van de elektronische aangifte loonheffingen;
  • Het verzorgen van de jaaropgave voor uw werknemers.
  • Het verzorgen van het jaarwerk;
  • Het verrichten van periodieke opgaven ten behoeve van pensioenfondsen.
Alle gegevens kunnen zowel op papier als digitaal worden verstrekt.

Overige diensten:

Daarnaast kunnen wij voor u alle voorkomende werkzaamheden bieden die betrekking hebben op personeelsbeleid en salarisadministratie. Ook deze werkzaamheden kunnen wij op uw specifieke situatie en wensen inrichten.
Een korte opsomming van deze extra diensten zijn onder andere:
  • Het opstellen van en adviseren over (tijdelijke-) arbeidsovereenkomsten;
  • Het maken van werkgeversverklaringen ten behoeve van werknemers;
  • Het maken van proforma (loonkosten) berekeningen;
  • Het voeren van subadministraties, zoals pensioen-, ziektekosten- en/of verzekeringenadministratie;
  • Het adviseren inzake Arbo- en Ziekteverzuimverzekeringen
  • Het verrichten van ziekte- en herstelmeldingen;
  • Het begeleiden en adviseren van functionerings- en beoordelingsgesprekken;
  • Het adviseren inzake subsidiemogelijkheden.

Als u zelf uw salarisadministratie wilt blijven voeren, kunnen wij u mogelijk ook van dienst zijn met onder andere de volgende diensten:
  • Het doorlichten van uw processen aangaande salaris- en personeelsadministratie;
  • Tijdelijke ondersteuning voor uw salarisadministratie;
  • Het verstrekken van adviezen op het gebied van loonheffingen en employee benefits;
  • Het verrichten van een salarisscan, waarbij we u advies op maat kunnen geven.
Zoals u ziet bieden wij een op maat gemaakt dienstenpakket aan ten behoeve van uw salarisadministratie. In onderling overleg kunnen wij u adviseren en begeleiden in het maken van de juiste en verantwoorde keuze. Daarnaast kunnen wij u de voordelen van bovengenoemde werkzaamheden voorleggen.

Ik wil meer informatie

  1. Ongeldige invoer
  2. Ongeldige invoer
  3. Ongeldige invoer
  4. Ongeldige invoer

NIEUWS

  • Belastingdienst en digitale facturen 03-04-2017

    Uw facturen bewarenAlle facturen die u verstuurt of ontvangt, bewaart u in uw administratie. Dat is...

    Lees meer...

Spoorstraat 2
5931 PT Tegelen

T 077 - 32 69 400
F 077 - 32 69 405

info@swaccountants.nl 
logo2


Efficiƫnt samenwerken

© 2017. Realisatie: Seogi